Logo Sneakerpeeker

FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Zamówienia

+
Standardowo 1-5 dni :).
+
W celu telefonicznego złożenia zamówienia, przygotuj kod produktu towaru, który Cię interesuje. Skontaktuj się z nami : +48 95 303 03 30 ( pn.-pt. 8:00-15:00)
+
Rachunek każdorazowo zostaje wysyłany na skrzynkę email. Jeśli w wyniku wypadku losowego nie został dostarczony, skontaktuj się mailowo lub przez livechat z obsługą klienta w godzinach 8.00-15.00. Pamiętaj, należy przygotować numer zamówienia.
+
Faktura - Na górze po prawej stronie (pod kodem kreskowym), składa się z kilku cyfr. Email - W tytule lub na początku treści
+
Kody rabatowe nie uwzględniają produktów specjalnych jak i zamówień poniżej określonej kwoty w danej kampanii. Każdy kod rabatowy ma określoną datę ważności i po prostu może zostać utracony.


Wysyłka

+
Zwykle czas doręczenia następuje następnego dnia po zakupie, zależy to oczywiście od godziny zamówienia. InPost bądź inny dostawcy odbiera nasze paczki do godziny 15:00, tak więc możemy zapewnić, iż wszystkie zamówienia zrealizowane danego dnia do godziny 6:00 dotrą do klienta następnego dnia.
+
Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. Jednak informujemy, ze posiadamy sklepy w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Niderlandach, Czechach, Słowacji, Austrii, Francji.
+
Zapewniamy szybką i bezpieczną dostawę. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich, które są przedstawione w formularzu zamówień


Zwroty i reklamacje

+
+
Jeśli wolisz nadać przesyłkę samodzielnie, np. Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika, postępuj wg kroków poniżej:

1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,

2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,

3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:

SNEAKER PEEKER
ul. Targowa 9A
66-400 Gorzów Wielkopolski


Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.

Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
+
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
+
Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją. Prześlij nam na adres sklep@sneakerpeeker.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:

• Wady spowodowane codziennym użytkowaniem, jak na przykład zdarte czubki butów.
• Produkty, które skurczyły się lub przebarwiły w wyniku niewłaściwego prania.
• Zniszczone obcasy.
• Produkty uszkodzone na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
• Produkty zniszczone w wyniku uszkodzeń mechanicznych, takich jak otarcia, rozerwania, naderwania lub w wyniku uszkodzeń chemicznych.
• Produkty wywołujące fizyczny dyskomfort, jak na przykład odciski.

Od czasu otrzymania paczki przysługuje nam 14 dni na rozpoznanie sprawy, jednak zrobimy co w naszej mocy, żeby stało się to jak najszybciej.
+
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
+
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
+
Jeśli chcesz zwrócić towar podążaj wg. Instrukcji z punktu „Jak zwrócić towar?” lub "jak samodzielnie zwrócić towar?".
+
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto bankowe klienta.
We have a website in your language
SNEAKER PEEKER Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel