Zwroty i reklamacje
Spis treści
JAK ZROBIĆ ZWROT?
1. Zaloguj się na naszej stronie,
2. Przejdź do zakładki Konto, a następnie DODAJ ZWROT,
3. Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić towary,
4. Wydrukuj dokument zwrotu,
5. Włóż do paczki Fakturę VAT i dokument zwrot,
6. Pamiętaj o naniesieniu 10-cyfrowego kodu nadania zwrotu na paczce,
7. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
8. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.
9. Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu: Najmniejsza - maksymalne wymiary 8 x 38 x 64 cm. Średnia - maksymalne wymiary 19 x 38 x 64 cm Duża - maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm. po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek).
2. Przejdź do zakładki Konto, a następnie DODAJ ZWROT,
3. Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić towary,
4. Wydrukuj dokument zwrotu,
5. Włóż do paczki Fakturę VAT i dokument zwrot,
6. Pamiętaj o naniesieniu 10-cyfrowego kodu nadania zwrotu na paczce,
7. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
8. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.
9. Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu: Najmniejsza - maksymalne wymiary 8 x 38 x 64 cm. Średnia - maksymalne wymiary 19 x 38 x 64 cm Duża - maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm. po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek).
1. Wydrukuj i uzupełnij FORMULARZ ZWROTU,
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu i dokumenty sprzedaży (Faktura VAT), do paczki,
3. Skorzystaj z darmowej przesyłki zwrotnej,
4. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl
5. Znajdź zakładkę "Zwróć towar",
6. Z listy sklepów wybierz „SNEAKER PEEKER PL” - „Zwróć teraz”,
7. Po poprawnym wygenerowaniu kodu zwrotu, nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie.
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu i dokumenty sprzedaży (Faktura VAT), do paczki,
3. Skorzystaj z darmowej przesyłki zwrotnej,
4. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl
5. Znajdź zakładkę "Zwróć towar",
6. Z listy sklepów wybierz „SNEAKER PEEKER PL” - „Zwróć teraz”,
7. Po poprawnym wygenerowaniu kodu zwrotu, nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie.
REKLAMACJE
Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją.
Prześlij nam na adres sklep@sneakerpeeker.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.
DODATKOWE INFORMACJE
Nie realizujemy zwrotów na sklepie stacjonarnym za towar zakupiony w sklepie internetowym.
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu podążaj wg. Instrukcji z punktu „Jak zwrócić towar?”, jeśli nie masz możliwości wysłania za pośrednictwem Paczkomatu InPost, zawsze możesz zwrócić paczkę samodzielnie za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej ( W takiej sytuacji, koszty zwrotu ponosi klient ).
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta lub przez PayU.