Logo Sneakerpeeker

Zwroty i reklamacje

JAK ZROBIĆ ZWROT?

1. Zaloguj się na naszej stronie,

2. Przejdź do zakładki Konto, a następnie DODAJ ZWROT,

3. Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić towary,

4. Wydrukuj dokument zwrotu,

5. Włóż do paczki Fakturę VAT i dokument zwrot,

6. Pamiętaj o naniesieniu 10-cyfrowego kodu nadania zwrotu na paczce,

7. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

8. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.

9. Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu: Najmniejsza - maksymalne wymiary 8 x 38 x 64 cm. Średnia - maksymalne wymiary 19 x 38 x 64 cm Duża - maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm. po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek).
1. Wydrukuj i uzupełnij FORMULARZ ZWROTU,

2. Włóż wypełniony formularz zwrotu i dokumenty sprzedaży (Faktura VAT), do paczki,

3. Skorzystaj z darmowej przesyłki zwrotnej,

4. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl

5. Znajdź zakładkę "Zwróć towar",

6. Z listy sklepów wybierz „SNEAKER PEEKER PL” - „Zwróć teraz”,

7. Po poprawnym wygenerowaniu kodu zwrotu, nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie.




REKLAMACJE

Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją. Prześlij nam na adres sklep@sneakerpeeker.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.



DODATKOWE INFORMACJE

Nie realizujemy zwrotów na sklepie stacjonarnym za towar zakupiony w sklepie internetowym.
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu podążaj wg. Instrukcji z punktu „Jak zwrócić towar?”, jeśli nie masz możliwości wysłania za pośrednictwem Paczkomatu InPost, zawsze możesz zwrócić paczkę samodzielnie za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej ( W takiej sytuacji, koszty zwrotu ponosi klient ).
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta lub przez PayU.
We have a website in your language
SNEAKER PEEKER Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel