Logo Sneakerpeeker

Zwroty i reklamacje

JAK ZROBIĆ ZWROT?

1. Zaloguj się na naszej stronie,

2. Przejdź do zakładki Konto, a następnie DODAJ ZWROT,

3. Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić towary,

4. Wydrukuj dokument zwrotu,

5. Włóż do paczki Fakturę VAT i dokument zwrot,

6. Pamiętaj o naniesieniu 10-cyfrowego kodu nadania zwrotu na paczce,

7. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

8. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.

9. Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu: Najmniejsza - maksymalne wymiary 8 x 38 x 64 cm. Średnia - maksymalne wymiary 19 x 38 x 64 cm Duża - maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm. po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek).
1. Wydrukuj i uzupełnij FORMULARZ ZWROTU,

2. Włóż wypełniony formularz zwrotu i dokumenty sprzedaży (Faktura VAT), do paczki,

3. Skorzystaj z darmowej przesyłki zwrotnej,

4. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl

5. Znajdź zakładkę "Zwróć towar",

6. Z listy sklepów wybierz „SNEAKER PEEKER PL” - „Zwróć teraz”,

7. Po poprawnym wygenerowaniu kodu zwrotu, nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie.




REKLAMACJE

Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją. Prześlij nam na adres sklep@sneakerpeeker.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.

Od czasu otrzymania paczki przysługuje nam 14 dni na rozpoznanie sprawy, jednak zrobimy co w naszej mocy, żeby stało się to jak najszybciej.



DODATKOWE INFORMACJE

Tak oczywiście, że możesz! Wystarczy, że odwiedzisz jeden z naszych sklepów - Sprawdź
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu podążaj wg. Instrukcji z punktu „Jak zwrócić towar?”, jeśli nie masz możliwości wysłania za pośrednictwem Paczkomatu InPost, zawsze możesz zwrócić paczkę samodzielnie za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej ( W takiej sytuacji, koszty zwrotu ponosi klient ).
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta lub przez PayU.
We have a website in your language
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel