Zwroty i reklamacje
Spis treści
Jeśli wolisz nadać przesyłkę samodzielnie, np. Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika, postępuj wg kroków poniżej:
1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,
3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:
SNEAKER PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.
Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,
3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:
SNEAKER PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.
Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
Reklamacje
Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją.
Prześlij nam na adres claim@sneakerpeeker.com krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.
Dodatkowe informacje
Nie realizujemy zwrotów na sklepie stacjonarnym za towar zakupiony w sklepie internetowym.
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta.