Zwroty i reklamacje
Spis treści
Jeśli wolisz nadać przesyłkę samodzielnie, np. Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika, postępuj wg kroków poniżej:
1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,
3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:
SNEAKER PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.
Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,
3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:
SNEAKER PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.
Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
Reklamacje
Prosimy: nie wysyłaj towaru i nie zakładaj reklamacji w panelu klienta.
Reklamację zgłaszasz wyłącznie mailowo na adres: claim@sneakerpeeker.com.
-
W treści maila podaj:
- Numer zamówienia (jeśli nie masz – dołącz potwierdzenie płatności),
- krótki opis wady (co się stało, kiedy zauważono).
-
Dołącz minimum 3 zdjęcia (JPG, wyraźne, dobre oświetlenie):
- a) miejsce uszkodzenia z bliska,
- b) podeszwa każdego buta,
- c) but z góry (całość),
- d) ID produktu pod językiem – jeśli występuje 😉
- Po wstępnej weryfikacji odezwiemy się mailowo z informacją o dalszych krokach (ew. kiedy i jak odesłać towar).
Tip: Najlepiej dołączyć 3–5 zdjęć, każde max ~2–5 MB.