Logo Sneakerpeeker

Zwroty i reklamacje

Jeśli wolisz nadać przesyłkę samodzielnie, np. Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika, postępuj wg kroków poniżej:

1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,

2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,

3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:

SNEAKER PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno


Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.

Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.



Reklamacje

Prosimy: nie wysyłaj towaru i nie zakładaj reklamacji w panelu klienta.

Reklamację zgłaszasz wyłącznie mailowo na adres: claim@sneakerpeeker.com.

  1. W treści maila podaj:
    • Numer zamówienia (jeśli nie masz – dołącz potwierdzenie płatności),
    • krótki opis wady (co się stało, kiedy zauważono).
  2. Dołącz minimum 3 zdjęcia (JPG, wyraźne, dobre oświetlenie):
    • a) miejsce uszkodzenia z bliska,
    • b) podeszwa każdego buta,
    • c) but z góry (całość),
    • d) ID produktu pod językiem – jeśli występuje 😉
  3. Po wstępnej weryfikacji odezwiemy się mailowo z informacją o dalszych krokach (ew. kiedy i jak odesłać towar).

Tip: Najlepiej dołączyć 3–5 zdjęć, każde max ~2–5 MB.

We have a website in your language
SNEAKER PEEKER Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel