FAQ
Spis treści
Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
+
Standardowo 1-5 dni :).
+
W celu telefonicznego złożenia zamówienia, przygotuj kod produktu towaru, który Cię interesuje. Skontaktuj się z nami : +48 95 303 03 30 ( pn.-pt. 8:00-15:00)
+
Jest to zależne od tego w jakich godzinach wykonany został przelew oraz od częstotliwości księgowania w twoim banku. Zwykle przelew tradycyjny księgowany jest do 3 dni roboczych.
+
Rachunek każdorazowo znajduje się w kartonie z obuwiem. Jeśli w wyniku wypadku losowego nie będzie wysłany w formie papierowej wraz z obuwiem, możliwe jest wydrukowanie rachunku logując się na swoje konto na stronie www.sneakerpeeker.pl lub kontaktując się z obsługą klienta w godzinach 8.00-15.00. Należy przygotować numer zamówienia w sklepie.
+
Na górze po prawej stronie (pod kodem kreskowym), składa się z kilku cyfr.
+
Kody rabatowe nie uwzględniają produktów specjalnych jak i zamówień poniżej określonej kwoty w danej kampanii. Każdy kod rabatowy ma określoną datę ważności i po prostu może zostać utracony.
Wysyłka
+
Zwykle czas doręczenia następuje następnego dnia po zakupie, zależy to oczywiście od godziny zamówienia. InPost bądź inny dostawcy odbiera nasze paczki do godziny 15:00, tak więc możemy zapewnić, iż wszystkie zamówienia zrealizowane danego dnia do godziny 6:00 dotrą do klienta następnego dnia.
+
Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. Jednak informujemy, ze posiadamy inne sklepy w Unii Europejskiej
+
Zapewniamy szybką i bezpieczną dostawę. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich, które są przedstawione w formularzu zamówień
Zwroty i reklamacje
+
Towar nieużywany należy zwrócić w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu.
Klient, który posiada zarejestrowane konto, może dokonać zwrotu samodzielnie za pomocą panelu na naszej stronie.
Krok po kroku:
1. Zaloguj się na stronie i wejdź w zakładkę "Konto",
2. Przejdź do zakładki "Dodaj zwrot",
3. Wybierz zwracany towar,
4. Wydrukuj dokument zwrotu,
5. Przygotuj paczkę i umieść w niej dokument zwrotu. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm,
6. Pamiętaj o naniesieniu kodu nadania zwrotu na paczce,
7. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Twój Kod nadania zwrotu, otworzy każdy możliwy paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji.,
7. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu,
8. Gratulacje, udało Ci się zwrócić produkt! :)
Krok po kroku:
1. Zaloguj się na stronie i wejdź w zakładkę "Konto",
2. Przejdź do zakładki "Dodaj zwrot",
3. Wybierz zwracany towar,
4. Wydrukuj dokument zwrotu,
5. Przygotuj paczkę i umieść w niej dokument zwrotu. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm,
6. Pamiętaj o naniesieniu kodu nadania zwrotu na paczce,
7. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Twój Kod nadania zwrotu, otworzy każdy możliwy paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji.,
7. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu,
8. Gratulacje, udało Ci się zwrócić produkt! :)
+
Na stronie www.szybkiezwroty.pl należy dokonać zwrotu towaru (odnaleźć nasz sklep i w 5 krokach dokonać zwrotu). Należy pamiętać o wysłaniu w kartonie dokumentu zakupu wraz z towarem i wypełnionym Formularzem Zwrotu.
+
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
+
Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją.
Prześlij nam na adres sklep@sneakerpeeker.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.
Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:
• Wady spowodowane codziennym użytkowaniem, jak na przykład zdarte czubki butów.
• Produkty, które skurczyły się lub przebarwiły w wyniku niewłaściwego prania.
• Zniszczone obcasy.
• Produkty uszkodzone na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
• Produkty zniszczone w wyniku uszkodzeń mechanicznych, takich jak otarcia, rozerwania, naderwania lub w wyniku uszkodzeń chemicznych.
• Produkty wywołujące fizyczny dyskomfort, jak na przykład odciski.
Od czasu otrzymania paczki przysługuje nam 14 dni na rozpoznanie sprawy, jednak zrobimy co w naszej mocy, żeby stało się to jak najszybciej.
Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:
• Wady spowodowane codziennym użytkowaniem, jak na przykład zdarte czubki butów.
• Produkty, które skurczyły się lub przebarwiły w wyniku niewłaściwego prania.
• Zniszczone obcasy.
• Produkty uszkodzone na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
• Produkty zniszczone w wyniku uszkodzeń mechanicznych, takich jak otarcia, rozerwania, naderwania lub w wyniku uszkodzeń chemicznych.
• Produkty wywołujące fizyczny dyskomfort, jak na przykład odciski.
Od czasu otrzymania paczki przysługuje nam 14 dni na rozpoznanie sprawy, jednak zrobimy co w naszej mocy, żeby stało się to jak najszybciej.
+
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
+
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
+
Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu podążaj wg. Instrukcji z punktu „Jak zwrócić towar?”, jeśli nie masz możliwości wysłania za pośrednictwem Paczkomatu InPost, zawsze możesz zwrócić paczkę samodzielnie za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej ( W takiej sytuacji, koszty zwrotu ponosi klient ).
+
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta lub przez PayU.