Logo Sneakerpeeker

FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Zamówienia

+
Standardowo 1-5 dni :).
+
W celu telefonicznego złożenia zamówienia, przygotuj kod produktu towaru, który Cię interesuje. Skontaktuj się z nami : +48 95 303 03 30 ( pn.-pt. 8:00-16:00)
+
Jest to zależne od tego w jakich godzinach wykonany został przelew oraz od częstotliwości księgowania w twoim banku. Zwykle przelew tradycyjny księgowany jest do 3 dni roboczych.
+
Rachunek każdorazowo znajduje się w kartonie z obuwiem. Jeśli w wyniku wypadku losowego nie będzie wysłany w formie papierowej wraz z obuwiem, możliwe jest wydrukowanie rachunku logując się na swoje konto na stronie www.sneakerpeeker.pl lub kontaktując się z obsługą klienta w godzinach 8.00-16.00. Należy przygotować numer zamówienia w sklepie.
+
Na górze po prawej stronie (pod kodem kreskowym), składa się z kilku cyfr.
+
Kody rabatowe nie uwzględniają produktów specjalnych jak i zamówień poniżej łącznej kwoty 200zł. Każdy kod rabatowy ma określoną datę ważności i po prostu może zostać utracony.


Wysyłka

+
Zwykle czas doręczenia następuje następnego dnia po zakupie, zależy to oczywiście od godziny zamówienia. InPost bądź inny dostawcy odbiera nasze paczki do godziny 15:00, tak więc możemy zapewnić, iż wszystkie zamówienia zrealizowane danego dnia do godziny 6:00 dotrą do klienta następnego dnia. Obecnie czas realizacji zamówień jest wydłużony do 2-3 dni roboczych. Jest to sytuacja od nas niezależna.
+
Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. Jednak informujemy, ze posiadamy sklepy za granicą: www.sneakerpeeker.com
+
Zapewniamy szybką i bezpieczną dostawę. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost oraz Poczty Polskiej.


Zwroty i reklamacje

+
Towar nieużywany należy zwrócić w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu. Klient, który posiada zarejestrowane konto, może dokonać zwrotu samodzielnie za pomocą panelu na naszej stronie.
Krok po kroku:
1. Zaloguj się na stronie i wejdź w zakładkę "Konto",
2. Przejdź do zakładki "Dodaj zwrot",
3. Wybierz zwracany towar,
4. Wydrukuj etykietę wraz z dokumentem zwrotu,
5. Włóż wygenerowany dokument zwrotu do paczki, przyklej etykietę na wierzch przesyłki,
6. Udaj się do paczkomatu i nadaj przesyłkę,
7. Gratulujemy, udało Ci się wysłać do nas paczkę :).
+
Na stronie www.szybkiezwroty.pl należy dokonać zwrotu towaru (odnaleźć nasz sklep i w 5 krokach dokonać zwrotu). Należy pamiętać o wysłaniu w kartonie dokumentu zakupu wraz z towarem i wypełnionym Formularzem Zwrotu.
+
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
+
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
+
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
+
Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu podążaj wg. Instrukcji z punktu „Jak zwrócić towar?”, jeśli nie masz możliwości wysłania za pośrednictwem Paczkomatu InPost, zawsze możesz zwrócić paczkę samodzielnie za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej ( W takiej sytuacji, koszty zwrotu ponosi klient ).
+
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta lub przez PayU.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel